Fredag 1/7

Finns inget vettigt att blogga om idag egentligen, känner mig hjärndöd!
Men något ska man väl komma på.
Det blev inget med att "bygga bo" idag! Har varit trött och tråkig som vanligt. Gick inte upp förrän vid 1 imorses, och då var det bara att bege sig iväg mot stallet.

Salmiak gjorde som jag hade förväntat mig, ville inte in! Försökte i kanske 10 minuter sen ringde jag efter Anders (stallägaren) och då kom han med fyrhjulingen och hinkar och då blev hästarna som galna :P Då var det OK att ta in honom. Men jag vet ju det att det är dåligt att åka ut mitt på dagen när det är fint väder... dumma hästar!

Och är så glad att min lilla Sannie blivit sig själv igen! Inga framhovar i luften idag inte :) Men vill fortfarande låna ut honom i drygt ett år.. För ekonomins skull! Så hojta till om någon är intresserad :)


Och på bebisfronten!
Jaa.. Nu har jag fått ett kusinbarn (flicka) som föddes igår, inte så mycket att hurra över kanske eftersom att vi har -0 kontakt med dem.
Och idag för några timmar sen fick Kristoffer en kusin (flicka).
Så nu väntar vi bara på Mikaela som också ska föda en flicka när som helst. Ska bli moster för andra gången dagarna innan jag själv blir mamma :) Babyboom verkligen!

Men nu fick jag änna lite städlust så får väl passa på att plocka lite grann!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0