=)

Och så var vi en dag närmare förlossningen.
Har en natt kvar nu innan han förväntas komma :) Kan ju inte bli mer spännande!
Lilla WilleValle <3

Har tänkt ut lite saker jag ska tänka på så att tiden ska gå lite fortare!
- Tvättid imorrn kl 12
- Mormors födelsedag den 15 Augusti (det är inte så långt dit :P)
- Hämta vaggan och resten av vagndelen (Inte fått tummen ur än...)

Och så har ju bullarna tagit slut.. Och det har inte blivit några köttbullar eller pannbiffar heller.
Men jag litar ju inte på hur pigg jag är på dagarna så har velat göra något.
Så det får bli nästa vecka om han inte har tittat ut då :)

Annars så är det ju faktiskt ganska bra att ha bakning och sånt kvar,
ifall man får en snäll bebis. Vad ska vi annars gå här hemma och göra hela dagarna, jag och Kristoffer?
Man vet ju verkligen inte hur myket man orkar, men lite får man ju chansa också!

Längtar efter att få bjuda hem lite folk för att ha "födelsefika" :)
Ser fram emot allt så himla mycket!!! GAH :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0