Boring!

Det är inte så mycket som blir som man planerar, det ändras fort! :P
Igår t.ex åkte vi bara och lämnade bilen, handlade lite mat och sen åkte hem igen. Blev sittandes i soffan resten av kvällen och lyssnade på det härliga regnet!

Dessutom hade mamma ingen virknål vad hon visste, så tänkte se om jag orkar gå och kika lite i brålanda sen och se om jag hittar någon på möbelaffären eller i en secondhandbutik. Men som sagt, om jag orkar ;)

Har bara pysslat lite idag annars. Tvättat, dammsugit och lite sånt.
Badrummet behöver visst en till omgång ändå innan bebis kommer. Men det är ju så himla smidigt att ställa ut smågrejerna och sen spola rent golv, toalett och handfat med duschen :) Så det ska jag väl göra ikväll eller innan jag själv duschar!

Men nu tänkte jag gå ner o se om tumlaren är färdig, sen SKA jag lägga in lite kort på delar utav lägenheten.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0