balkongmys!



Sitter ute på balkongen i min ensamhet och har det superskönt :) Herrn där inne sitter i soffan och tittar på fotboll! Och Cisco är trött efter dagens spring och lek med Sessan och Chico.

Vaknade runt 11 imorses och låg kvar i sängen till 12. Gick upp och käkade frukost, sen slog det mig: HUR pigg jag var!! herregud. En riktig befrielse :)
Så jag ringde till systra mi innan jag åkte ner till dem. Och vi har mest suttit och slappat i solen idag. Men det har varit skönt.

Inte känt av någonting av graviditetens jobbiga idag, har känt mig ovanligt "smidig" också.
Gott med sådana här dagar om jag får behålla den lille i magen längre än tänkt. :P
Har haft ganska mycket sammandragningar idag också, men det kan man stå ut med iaf i 3 veckor till!

Dock så börjar jag bli riktigt rastlös. Vill göra saker!
Ut o fika, röra på mig, handla nya fina kläder, rida, hoppa, studsa m.m!
Längtar sååå efter mitt lilla pyre så man kan göra allt detta + ta hand om sin lilla familj.


Nu har jag 11 nätter kvar till beräknat födelsedatum <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0