åååh

Detta var ju det sista jag orkade med!!!
Allt som jag skrev försvann ju. Hade sammanfattat dagen riktigt bra ju.
Men ni får klara er bra utan det ändå.

Sammanfattar kortfattat i punktform i stället.  
- Bra sömn inatt!
- Städade sovrummet och bäddade om spjälsängen och satte upp sänghimeln
- Svärmor på fika
- Torp
- Besök hos mamma&pappa

Fick dåliga besked från 3 idag.. Blev på bättre humör när vi gick till hemtex och köpte grodhandduken och fina, billiga sänglakan.




Haft mycket sammandragningar på nätterna nu, eller mer sådant som kallas förvärkar och känns mer nedåt.
Dock så ska ni inte förvänta er något kära vänner ;) Mig lurar han inte! Tror inte att han kommer förrän efter BF tyvärr. Men det är ju bara 9 dagar fram tills dess så det närmar sig i alla fall! <3

Är tröttare än tröttast! Så nu tar jag nog och dejtar kudden.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0