37+2, barnmorskan, önskelista!

Vaknade i tid idag för att ta räsern mot Vänersborg, barnmorskan.
Men var sur som en citron så min kära pojkvän erbjöd sig att följa med! tjohoo.

Så vid 11 var vi där och gjorde stick i finger, urinprov och vägning.
Blev jätte förvånad när hon stack mig i fingret och trodde inte att det hade gått hål, för det kändes INGENTING. Men då berättade hon att dem var nya, himla bra uppfinning :)
Och järnet har försvunnit helt igen.  Jag som käkat så mycket jordgubbar. 107 låg det på...

Väger nu 69 kilo, fy farao säger jag.. Ligger ju på 19 kilo plus.

Annars gick besöket bra :) 34 i SF-mått och jag hoppas såå innerligt på en liten bebis :P
hjärtljuden låg runt 130-145 då han var aktiv. Fick idag höra av en fjärde barnmorska som känt på min mage att vilken vilde jag har därinne. hihi. Bra eller dåligt?

Kristoffer fick också känna på magen :) Han kände lille bebis jätte tydligt när han väl blev beordrad att trycka lite här och där på magen.

Och nu är nästa besök inbokat den 19 Juli. Blir spännande att se om jag behöver gå dit eller ej... :)

_____________________________________

Och så kan jag inte låta bli att kolla på MINA grejer jag som jag vill ha från www.babyroom.se !
Får se om man kan fjäska med sin pojkvän eller om man lyckas vänta till slutet av månaden på detta, vill klicka hem NU :D


Kommentarer
Postat av: sidecut redhead - 21 år och väntar tvillingar

Jag har precis samma SF mått som dig men är i v.31 ^^

2011-07-08 @ 12:17:15
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0