11 Juli (mitt uträknade bf datum)

Ja gravidhormoner är inget att leka med HE-HE. Det såg ni ju igår!

Hade det varit lättare att vara gravid hade jag kunnat vara det jämnt! Men usch, fy och blä för detta.
ALDRIG mer höggravid på sommaren säger jag bara :) Trots att jag alltid velat ha sommarbarn, så får det nog bli lite tidigare sommarbarn nästa gång.. Så inga mer oplanerade barn tack! :P

Verkar i alla fall som jag haft tur och inte känt av svullnaderna så mycket. Vissa får ju otur och ser ut som elefanter nu när det är så varmt...

Idag har jag i alla fall varit nere en sväng i vänersborg, hälsade på en stund hos syster. Och sen åkte jag vidare ner till stan och handlade mitt andra och SISTA paket novaluzid och ett läppcerat på apoteket. Och så var jag inne och kikade på Lindex och hittade en dreggellapp och ett par strumpor till lillen på rean + två tröjor och en fondation till mig :) Så handlade jag ju mat också! Och nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att min andra hälft ska komma hem!

_____________________________________


Idag har jag 5 % kvar utav graviditeten. 13 nätter kvar till mitt beräknade födelsedatum.
MEN detta är också den 11 Juli, det datumet som JAG räknade ut att lillen skulle komma. Dock utan någon vidare koll på när han kunnat bli till :P Därför blev jag ju framflyttat 2 veckor.

Men snart vill vi ha dig här pluttispojk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0