Tummen upp!

Åh vilken lättnad! Denna dagen började betydligt bättre med att jag hittade grejen jag tappade i lördags (!!).
Och grejen var den enda bilnyckeln jag hade! Nyckelringen var dålig så den hade tydligen åkt av när vi flyttade över basen till babyskyddet när vi skulle handla..
Men himla tur!

Det var så typiskt att den försvann eftersom att från och med igår var det körförbud på pappas volvo (som han från och med nu har gett upp) och då tänkte vi att han kunde ha min bil så att han slapp åka buss från vbg till bröl..
Så nu lättade det i mitt hjärta :)

Idag hade vi i alla fall en lång mysstund i sängen innan Wille skulle sova igen.
Man kan tro att det är meningslöst att han ska sova ca 3 timmar efter att han vaknat för natten, men det är riktigt skönt för då hinner jag pyssla lite och äta frukost i fred, rasta hunden osv.

Och idag var även första gången Wille "hittade" hunden på riktigt. Har aldrig visat Cisco så mycket för honom men idag gjorde jag det och han ville så gärna ta på honom och skrattade och log om vartannat :) så sött!

Dessvärre är Cisco lite nafsig eftersom att vi har lekt med honom fel från början.
Men han är ingen hund jag tvekar på ändå, han skulle faktiskt aldrig göra någon nära något illa :)
Han är härdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0