Sömnig

Fick en jätte hemsk känsla imorses när klockan var 8 och jag gick upp och gjorde i ordning Willes mat.
Tänkte "Usch jag vill inte jobba" . Jag vill aldrig gå upp tidigt för att jobba!!
Samtidigt så vet jag att när man väl är uppe och har kommit iväg så är det ju jätte skönt.

Längtar men ändå inte.. Önskar att det var lite roligare att vara mammaledig bara, det händer inte så mycket.

Hungrig är jag! Det enda som slank ner imorses var 2 knäckebröd.
Förut tyckte jag att frukost var den godaste måltiden på dagen, och då älskade jag skinka!
Men nu mår jag bara illa när man står i charken och tänker på alla E-nummer som de tryckt i.. Uäck.

Ska nog faktiskt gå och göra lite spenatsoppa åt mig, och koka ett ägg!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0