Snäll son

Visst kanske jag har fått en väldigt snäll son, som har sovit hela nätter sen dag 1 osv.

MEN måste man verkligen gå ut på galej när ens barn är några veckor för att orka med vardagen???

Vad fan blir man ens mamma för då om man måste varva vardagen med FEST???
Blir så jäkla irriterad trots att jag inte har med deras liv att göra. Men jag undrar för det...

Jag förstår helt och hållet att man vill ha några timmars egentid men det finns väl många andra saker som är guldvärda än att gå runt och vara snurrig en hel kväll????



Känner att det blir väldigt mycket negativt i bloggen men jag tror att det är när man kokar inombords, det är då man vill skriva av sig. Jag har roligt i min vardag och är glad och positiv men jag tycker inte att det är lika roligt att skriva om. "jag var och handlade igår och det var jääääääättte kuuuuuul". Eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0