Pyssla och dona

SÅ, nu är jag äntligen klar med julkorten. Hade ju tänkt att ta kort på resultatet men sen så slog det mig att det kunde jag ju inte göra när jag stängt in alla i kuverten..

Och så har jag satt in massor av foton i fotoalbumet. Känns riktigt skönt.
Förutom att man kanske har 1000 kort till att framkalla sen jag gjorde det sist.
Men det får bli först efter nyår när man har lite pengar.



Nu ska jag gå och hämta lilleman som har sovit under tiden när jag gjort allt detta.
Så längre brukar han inte sova, men skönt! :)
Sen ska jag slå in den sista julklappen. åååh andas!!....!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Alltså ska jag vara ärlig så hade jag denna vikt jag är på nu som "målvikt" innan jag startade. Men nu när jag väl är här så känner jag att 5kg till allt hade varit bra. Vill få bort lite mer runt ben, armar och höfter. Mycket vill ha er du vet :P



Jag vill också pyssla med fotoalbum! Så himla kul och titta tillbaka i sedan! Jag vet själv hur mycket man uppskattat att mamma och pappa gjort fotoalbum sedan man vart liten. Ännu roligare med text till bilderna!

2011-12-16 @ 13:38:36
URL: http://matildies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0