plocka upp

Så, nu har jag i alla fall satt igång en diskmaskin och plockat upp grejerna från Ullared.
Det är första gången jag har varit på ullared Utan att ha köpt en enda hästgrej, helt otroligt!

Tycker inte att jag köpte så mycket ändå. Alla presenter kan vara klara om jag vill men jag känner mig så missnöjd och att det inte duger.

Hur gör ni med julklappar till era barn som är under året?
Köper ni någon eller mycket julklappar?
Wilhelm ska ju få gungdjuret i julklapp och jag tycker nog att det räcker (köpte lite saker på ullared till honom)..
Känns lite tråkigt att slå in paketer när man själv får öppna dem sen ändå.




Köpte i alla fall några dregglisar så att det räcker att byta body EN gång om dagen.




Och här har vi såklart dagens prins :)


/M


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har inte köpt så mycket till dom när dom va så små. Mest sånt dom behöver ändå.

Men nu när dom är större blir det lite leksaker och kläder (som dom faktiskt uppskattar!) :-)

Många skämmer bort sina barn med MASSOR av julklappar (och presenter) men jag tycker lagom är bäst!

Dom får ju utav mor och farföräldrar oxå! :-)

2011-12-15 @ 16:07:21
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0