Ny vecka.. igen

Hej hej vanliga dag!
Idag hade vi en mysig morgonstund i sängen och efter grey's anatomy lade jag lilleman i sängen, tog mig en go dusch och passade på att springa ut med hunden. Och nu sitter jag här som vanligt i soffan, hör lite knarranden från sovrummet så ska strax springa dit och hämta honom. Lika härligt varje gång när man möts av hans underbara leenden :) och glädjetjuten ska vi inte prata om!

Funderar på att åka ner en sväng till Vänersborg idag eftersom jag fortfarande inte har fixat julkorten, segapa är jag! Ska även framkalla lite kort som ska bli julklapp. HOPPAS att experts snabbframkallning funkar nu bara,
annars vet jag inte vart det finns mer? Etage?

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0