Nils Karlsson Pyssling

Det blev inte så mycket tv-tittande ändå, denna fimen har jag sett så många gånger det senaste så jag har faktiskt tröttnat! Istället busade jag med min lille grabb och nu sitter jag här!

Hade tänkt att åka ner till coop en sväng idag eftersom vi behöver ersättning (brålanda har som sagt inte NAN1).
Men sen fick jag absolut ingen lust till det och jag vet att jag bara hade spenderat massa pengar då.
Och vi ska ändå upp till Emma & Tommy sen på middag och lite umgänge och då kan vi lika gärna göra det då.


Har egentligen ingen ork till att ta upp detta igen men för att lösa lite gnabb känner jag att jag måste..
Med mitt tidigare inlägg angående bebis/pass/alkohol. Det är väl klart att man inte ska bli nykterist när man får barn! Men min mening med det här är att man har hela livet framför sig, eller JAG har hela livet framför mig om jag ska säga det ur mitt perspektiv!
Just därför har jag valt att finnas 24 timmar om dygnet för min son under hans första halvår. Men sen är det även en självklarhet för mig också att gå ut på galej!
Inte varje helg, Inte varje månad; men någon gång ibland. Det är så klart olika för alla men jag har känt att det inte är rätt för mig att göra detta tidigare.
Jag vet själv att jag tog i för hårt just för att jag tycker detta. Jag brukar själv försöka att sätta mig in i andras situationer så mycket jag kan innan jag handlar. Men när det gäller just detta ämnet så kan jag inte det av någon anledning och det är så synd!!! Jag kanske också skulle behöva känna att jag KAN gå ut innan 6 månader, men det är nog det att jag inte VILL känna det.

Ofta tänker man mer än vad som skrivs, och det gör jag fortfarande men jag börjar få svårt att uttrycka mig. Och detta behöver inte bli en stor sak utav det heller. Men hur vore det om alla hade samma åsikter..?
Ber i alla fall om ursäkt för er som tog åt er i onödan.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0