Mellandagsrea

God morgon!
Idag vaknade jag ensam i sängen vid 10:30 och undrade vart dem andra var, men dem var bara i soffan såklart. Men vad skönt det var! Finns inget bättre än att sträcka ut sig ensam i sängen.

Har fortfarande beslutsångest om mellandagsrean. Men jag tror att vi  åker dit en sväng om vi hinner.
Först ska jag vika lite tvätt och duscha, sen får vi se vad vi hinner :)

Nu saknar jag dessutom min bil som står hemma hos pappa!
Nu har den även två nya vinterdäck och nya vindrutetorkare som jag fick av snälla pappa i julklapp!
Perfekt :) Kom och tänka på att jag fick bara sånna saker i julklapp som jag själv tycker är så tråkigt att köpa, då kan det ju inte bli bättre! 
Fick bland annat presentkort på kicks, h&m, bikbok, cubus och lindex.
Vanliga fina stövlar som jag valde själv.. Perfekt när man ska ut med hunden i regnet.
Sänglakan
Mysiga tofflor
2 pyjamasar
Vantar och mössa
Massor av duschcremer
En carpe diem kudde
till kökssoffan
Sen har jag glömt resten!! HUR kan man göra det??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0