lortgris

Hej på er.
Var precis ute med hunden en snabbis. Har ju som sagt börjat skippa barnvagnspromenaderna, så huvudsaken är att han får göra sina behov och sen blir det promenader när Kristoffer kommer hem istället.

Och jag får lite panik av en grej.. Så fort vi kommer in med Cisco så skakar han sig och på nåt sätt är han alltid blöt och smutsig så att det blir stänk på väggarna.. Fick se garderoben i hallen förut när jag böjde mig och det var ingen vacker syn.. Så vad F*N gör man åt det???
Har även torkat av tapeterna i vardagsrummet flera gånger men det är så otacksamt jobb..

Hade kanske underlättat med ett hus eller en större lägenhet så att man kunde stänga in honom i hallen tills han torkat ordentligt.
Men tills dess då.. Är lite orolig inför eventuell flytt ifall vi behöver betala en massa för sånna "skador"..

/M

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har lärt våran hund begreppet 'skaka'!

Så varje gång vi ska in går jag in först så får hon stanna utanför dörren tills hon skakat av sej!

Tar ett tag att lära men när dom väl förstår är det kanon! ;-)

2011-12-17 @ 09:55:35
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0