Kvällsning

Hej hej hallå!

Ligger i soffan och är allmänt lat och trött på denna dag som blev tråkigare och längre än vad jag hade planerat.
Hade en gnällig Wilhelm som tjoat och skrikit hela dagen, han har alltså inte gråtit,  bara varit allmänt jobbig och missnöjd. Tror att han uppskattar när det händer mer på dagarna lika mycket som jag.
Och så var han nog väldigt trött innan läggdags.

Men imorrn är Kristoffer ledig! Skönt! Han ska iväg och besiktiga bilen bara, och senare ska vi på kalas för min systeryster som fyller 25 :)



Ibland har jag undrat om en Frågestund hade varit något här på bloggen, vill ha något att göra.
Men känner jag er rätt (jag känner er inte alls) så tror jag inte att det skulle komma någon fråga haha.

Eller en kommentar av vad jag ska skriva om som är intressant. Jag behöver lite motivation!!!
Vill ni se fler bilder på annat än Wille? På vad?

Puss på er i förhand!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Som jag har förstått det hela så har du fotat en del (med riktig kamera)

Du får gärna skriva lite tips om olika inställningar och hur man fotar bäst i olika situationer och så!

Jag skaffade en Nikon för några månader sen och är mycket nöjd!

Men nu vill jag lära mej ALLT ;-)

Älskar foto!



Jag följer din blogg, tycker det är kul att läsa om hur andra har det, som är mammor. :-)



Jag tycker själv det är svårt att blogga ... Fantasin har försvunnit.



MVH Kristina

2011-12-07 @ 09:18:39
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0