Göksäter

Idag var Mamma, mormor, Wilhelm och jag på göksäter.
Är ganska så pank men jag kände att jag ville göra något ändå, så jag köpte en julklapp och födelsedagspresent till min farmor som fyller år på fredag :)

Sen var det väl tur att jag inte hade pengar heller eftersom att vi ska till Ullared nästa vecka. Jag har min misstanke om att både Bloms och göksäter åker till ullared och handlar saker för att sälja det dyrare :) eller säljer i alla fall samma märken dyrare.
Men kul med en liten utlflykt i alla fall!

Nu sover lilleman och jag ska väl gå och koka mig en kopp te och ta en kvällsmacka :)
Hoppas på att kunna somna tidigt idag!

Morgondagens planer - den som lever får se!

Tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0