Fredag

Hej o hopp!
Idag är Kristoffer hemma eftersom att vi ska hämta hans bil i säffle *suck*.
Känner inte alls för att ta min lilla bil dit, och speciellt inte att köra hem själv.

Och eftersom att lillen sover och Kristoffer är hemma nu så kan jag slappa till 1000, och när han vaknar får pappsi underhålla lillen medans jag viker all tvätt!
6 maskiner blev det igår, så fruktansvärt skönt att få det gjort!!! Så nu blir det städning till imorrn då vi ska få lite besök eftersom det är tomteparaden.

Är lite orolig över katten nu bara eftersom jag släppte ut henne i förrgår, så hoppas att hon kommer in ikväll så att hon slipper bli skräckslagen över alla trummor imorrn.

Nä nu ska jag slappa lite till.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0