Fjärde advent

Igår efter att vi hade handlat åkte vi hem till pappa och fick äta utav hans fisksoppa. Jätte god var det och sånt MÅSTE jag prova att göra.. Går inte att leva på samma mat hela tiden ju.

Åkte även dit för att ta med mig den externa hårddisken hem där nästan hela mitt liv ligger på!! Alla bilder sen jag fick en egen kamera.
Har saknat dem så himla mycket! Alla bilder från Polen resan med klassen, SALMIAK innan han såldes, Oliver pluttinutti och den bäste hästen Bently. Och på allt man gått igenom helt enkelt :P Är så glad!

Kanske bjuder på dem bilder som ligger närmast hjärtat sen eller någon dag. :)

Idag ska vi i alla fall åka till Kristoffers mamma & pappa. Hoppas på att bli bjudna på någon god hemlagad mat HE HE.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0