+ : et

Idag för exakt ett år sedan stod jag kissenödig som  f a n  vid nuntorps busshållsplats och väntade på bussen mot Vänersborg.
Bussbyte till 65:an och skyndade mig så fort jag kunde in till Mikaela och Martin.
Nervös och lite pirrig fick jag en gammal syltburk som jag kunde kissa i, och jag gick in på toaletten och gjorde mina behov. Doppade snabbt stickan i kisset och gick ut till min syster.
Då sa hon: "MALIN jag glömde säga att du ska hålla stickan där i en stund för att det ska funka".
Skit!
Då skulle det ju ta ännu längre tills jag fick reda på hur det låg till.
Eller inte.
Mikaela går in och kollar på stickan och ser att det är ju ett PLUS! 
Hon börjar gråta, och jag börjar gråta medans Martin står och skrattar.

Vilken konstig känsla det var.. Då visste jag inte alls hur jag skulle göra med livet i magen, medans jag visste inom mig att jag aldrig skulle göra en abort. Men 7 månader senare kom min lilla plutt.

Då gissade vi på att jag var i v.11 och hade BF datum 11 Juli.
Men på RUL blev jag framflyttad till 25 Juli vilket betydde att jag var i v.9 när vi gjorde testet.

Vårat lilla hjärta <3
Bild från könsUL 17 Mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0