Bitter

Känner mig lite bitter nu ikväll.
Kristoffer skulle spela lussebandy från kl 3 - 00 idag.
Även fast att bli mamma är det bästa som har hänt en så blir man lite avundsjuk på hans frihet.
Han kan göra precis vad han vill och kan bara säga "Jag ska göra det", medans jag får säga "kan jag göra det om du har Wilhelm" .. Då får jag oftast höra en suck, när jag ska till stallet eller så.

Men nu är jag heeelt öppen för förslag och hittar gärna på något snarast. Så kan Kristoffer få sitta och räkna timmar mellan målen och underhålla vårat lilla barn.


I alla fall så var planen att vara hemma hos mamma&pappa en stund ikväll för att sen ha skräckfilm-kväll hos syster. Men fick inte riktigt lust till det så jag åkte hem igen och beställde en pizza till mig.
Medans pizzan var varm kommer en förvånad Kristoffer hem och ska rasta hunden, han fick sig en bra överraskning. Pizzan alltså!


En bild från igår kväll när vi var hemma från allt ståhej.
Och lillen lade vi inte förrän vid 23 (!!!). Så vi fick sovmorgon idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0