Äntligen slut på julen!

Fy farao vad skönt det känns. Jag känner mig själv helt slut efter allt åkande.
Längtar verkligen inte till nästa år då man har jobb och grejer emellan.
Men det har i alla fall varit bra dagar.

God kalkon i Botered idag i alla fall! Åt så mycket att jag helt seriöst ser gravid ut nu i min slapp-mage..


Innan julfirandet åkte vi i alla fall till överby en sväng. Jag köpte ett par jeans för 190 kr (!!) som jag provade någon vecka efter Wilhelm kom till världen. Då passade dem jätte dåligt och kärlekshandtagen och magen bullade över ordentligt.. Det gjorde det nu med men inte lika farligt. Förresten så gör alla jeans det på mig tyvärr. Men i alla fall så blev jag nöjd!
Sen köpte jag en rosa stickad tröja från Bikbok, behöver lite färg i vardagen tror jag!
Annars fanns det inte mycket fint. Längtar till de får in massa nytt fint i butikerna!

Nu laddar jag inför en riktig slapp vecka. Vill bara ta det lugnt!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0