5 månader!

Tänk att min prins blir 5 månader idag. Han börjar bli en stor pojke!
Fast jag är ändå glad att han håller sig så bebisaktig som han gör :) min goa köttbullebebis!

Är huuuur trött som helst nu. Och jag har tvättid!!
Och det finns inte en enda ledig tid innan nyår så jag känner mig väldigt tvungen..



Det är något med Cisco. Han har varit ute hela dagen och antagligen fått i sig det ena och det andra.
Så när vi kom hem för en timma sen så la han sig i fosterställning (såg det ut som). Och sedan blev han jätte orolig, eller ja sån han brukar bli när vi säger "ska viiii gå ut" och sen satte han sig och skulle bajsa på vardagsrumsgolvet. Hann som tur var säga till honom och när vi kom ut så sprutade det rent ut sagt ur rumpen på honom :s  Hoppas att det är bra nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0