3 dagar kvar

sen är det julafton!
Men det här är nog första året på 19 år som jag inte längtar så värst mycket..
Förut så var ju höjdpunkterna i livet; fylla år, midsommar, jul & nyår. Däremellan så levde man bara ungefär :P
Och nu är det bara födelsedagarna och Julafton som är som det alltid vart och jag fruktar sååå den dagen vi inte åker till stugan på julafton längre.

Pappa har fortfarande min bil, rätt bra för då får den två nya vinterdäck idag!
Fast egentligen skulle vi åkt och hållt mamma & mormor sällskap i stugan men vi får se om det blir imorrn eller ikväll istället!

Sluttjatat!
Nu är lilleman badad så då kan jag bocka av det i alla fall!
Nu borde lägenheten storstädas men det har jag ingen lust med!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0