3 år sedan!

Ja hörrni!
Satt och kollade på bilddagboken som vanligt och gick bakåt i tiden till 2008, vad jag gjorde för tre år sedan.
Jo det ska jag säga dig att idag för tre år sedan blev jag påkörd av en bil när jag cyklade ham från onsjö.
Jag klarade mig tydligen med Två skrapmärken och ett blåmärke :) Det kallar jag änglavakt!
Minns så väl att det bara sa poff och jag hamnade på motorhuven och gled ner. haha.

Men sen det viktigaste utav allt; jag och Kristoffer blev ett par!
Så nu har vi klarat oss igenom 3 år tillsammans, lätt har det inte varit (med bland annat ett uppehåll på 1 månad)
men jag tycker ändå att man känner när man har träffat den rätta :) Egentligen så gillar jag inte sånna här "smådatum" eftersom att jag förväntar mig att fira 10 årsdag, 20 årsdag osv.

Det ska nog firas lätt med thaimat ikväll. Ingen stor grej alltså :)


Såg även vilka foton det är som fattas och det är bilder från ett helt halvår. Då var jag väldigt aktiv i fotandet så hoppas att fotona finns räddade nånstans.

Hade även länkat två filmer på youtube när jag red Amelia på brätte haga. Svinrolig tid hade vi :)
Hade henne som min egna varannan vecka så vi blev riktiga kompisar jag och hon :)

http://www.youtube.com/watch?v=4xugeTDJW3I

http://www.youtube.com/watch?v=ddw04f_0_K8


Jag vet inte hur man lägger in videoklippet på bloggen men här har ni länkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0