1 dag!

Hej o hopp!
Från torsdag till idag har vi spenderat på stugan :) Vi har haft julemys med mamma, mormor, bror och systerson med min familj såklart :) Det har varit jätte mysig och hunden är trött och glad efter att ha sprungit runt och vaktat stugan!

Vi var även en sväng på Överby idag för att köpa de sista julklapparna, blev rejält svettig pga av folket.
Var stugan-sleten också och då blir jag verkligen folkskygg! Speciellt när man träffar så många man känner.

När vi kom hem blev det till att beställa en kebabrallrik med en gång, och den har nog alrig varit så god!
Efter det så fixade vi äntligen granen, så nu är den uppe och pyntad. Blev helt okej fast granen i sig är sjukt ful!

Och nu sover lillen och jag hade tänkt att ta mig och badrummet en dusch. Måste..städa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0