Tjiihi

Ja nu har datorn stått kall i ett par dagar.
Har faktiskt varit rätt skönt med tanke på hur mycket tid jag la ner på den i slutet på graviditeten!

Men vi allihopa mår bara bra :) Återställer mig sakta men säkert efter förlossningen.
Nu har jag bara fruktansvärt ont i rumpan/svanskotan och är allmänt trött (trots mycket/bra sömn) men det hör väl till :) De säger ju att det är som att springa ett maraton lopp, förlossningen.

Just nu ligger vi i soffan med fläkten på men dööör snart av värmen ändå. Fy farao. Men jag är SÅ glad att jag inte är gravid nu för jag vet att det var 1000 gånger jobbigare med värmen. Äckliga flugor är det också som är så PÅ. Både jag och lillen blir snart galna på dem!
Tecken på åska kanske? Ja tack det hade jag tyckt om :)


Återkommer! Sen, imorrn eller om ett par dagar. Det återstår att se :)

Puss /Malin o Wille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0