Såhär gott

Somnade han i sin vagga :)

Hamnade en stund till vid datorn istället! Lyssnar på gammal musik som jag hittade från min första mp3.
Nostalgi <3
Är runt 60 låtar.. Och för varje låt jag lyssnar på så kommer olika namn upp till olika låtar..
Varje låt är alltså kopplad till en människa :P
På gott och ont!
Men vilken otroligt underbar tonår jag har haft! Visst har den varit väldigt upp och ner och jag vet att jag har velat dö vissa gånger, men alltså åååh <3 . Jag har haft så jävla roligt så blir gråtfärdig när jag tänker att allt är förbi. Alla kompisar och allt... Men livet går vidare, och jag kan ju faktiskt inte ha det bättre än vad jag har det!
Har ju precis allt jag nånsin velat ha.

Kommer alltid att minnas allt bra med alla nära vänner jag har haft :) Och jag är så glad över tiden jag fick med er även fast den troligtvis fick en dålig vändning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0