så var det kvällen..

Buh vad trött jag är. Wille har bara sovit några få timmar idag, och jag fick själv bara in en halvtimmes sömn av dem.
Dessutom kom Kristoffer hem nyligen. Vill inte vara ensam så många timmar.
Visst att det går jätte bra under tiden eftersom Wille är så snäll men när han väl kommer hem så kommer 1000 kg trötthet till på mig och då blir man ju bara ledsen plus att jag har fått huvudvärk på detta också.

Vet verkligen inte hur/vad jag ska göra... Börjar känna mig som en ensam mamma och det är inte det jag har valt att vara. Trots att det var mitt val att behålla så är det ju bådas ansvar.

Sen så vet jag ju att allt hade blivit så mycket enklare med bil, så att jag kunde hitta på saker och inte bara sitta hemma hela dagarna.

Nä usch vad jag gnäller.. På den sits jag satt mig själv i.. Hoppas att det löser sig.


Hur som helst har jag fått världens mest fantastiska son <3
och det är väl det viktigaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0