Igår/Idag

Gårdagen slutade med att vi följde med pappa hem till Mikaela och Martin. Hade tänkt åka hem till m&p för att gå en promenad för att hälsa på Hannah och Leah men det blev inte att de åkte hem förrän vid halv 11 på kvällen. Skulle sovit hos m&p egentligen men jag längtade hem till min säng så jag bara ville gråta så Kristoffer fick komma och hämta mig.

Oj här lyckades jag klämma in två anledningar till varför jag borde ha bil!!!
Ja ja! Ska börja leta nu i alla fall efter något skrot som jag kan ha tills fonderna gått upp igen så jag kan köpa en ordentlig bil.
Så gör mig inte besvikna nu igen!! Snälla!!!



Mamma fick min lilla kille att ligga på mage igår, han verkade ha lite ont i magen och då gick det!!
Vilket var otroligt bra eftersom jag vaknade (förvånad!) över att lillkillen hade jätte ont imorses vid halv 7.
Så då fick han ligga med magen på en kudde och blunda en stund vilket gjorde jätte gott..
Innan har han hatat att ligga såhär och blev bara knallröd i ansiktet när man förstökte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0