Härliga regniga dag!

Hej mina vännor!
Tror bestämt att det är hormonernas dag idag.
Känns konstigt att hormonerna är värre nu än under graviditeten, då kände jag knappt av dem! (Då var jag bara mig själv under mina sura inlägg ;) ). Men nu blir jag arg jätte lätt och har jätte nära till gråten. Har nog lipat varje dag sen han föddes!
Inte för att jag är deppig eller något för det är jag inte. Men det är nog så här det ska vara! Är ju trots allt en VÄLDIGT stor förändring som skett :)

Har i alla fall räser-städat nu eftersom vi strax ska få besök av Rickard och Linn.
Hade tänkt mig en ordentlig städ och tvättdag idag men det blir inte alltid som man tänkt. 

Men nu hoppas jag på att Wille ska vakna innan dem kommer för nu är det strax mattajm för honom. :)

Hörs nog sen igen!
Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0