Happy!



Vägde mig förut på bvc och jag har gått ner ytterliggare 2 kg nu så jag väger 58 kg :)
Dessutom upptäckte jag igår att min mage hänger inte längre!! Trots att min mage är
bland de fulaste i världen så hade jag förväntat mig att den skulle bli ännu fulare!
Har inte haft någon ångest över det alls men då kan ju inte detta bli bättre??

Imorrn skulle vi åka till överby om mor min orkade efter jobbet, hoppas på det.
Är så himla shoppingsugen och vill köpa nya fina kläder till mig själv nu när magen inte är ivägen!


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Vad fina ni är! :)

2011-08-15 @ 19:04:11
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0