God kväll mina vännor!

Det blir inga bilder på grejerna. De ligger fortfarande i sin hög på vardagsrumsgolvet.
Lillen sov inte länge förut, han har varit rätt grinig/haft ont i magen. Så vi båda somnade istället vid 5 någon gång. Och sov till 7 då Kristoffer kom hem. Då fixade han maten eftersom jag fortfarande var grymt trött och hade huvudvärk. Har hunnit med en dusch och en promenad med älskade voven sen dess. Så bilder får ni nog imorrn, om det inte blir lika jobbigt då :)

Förresten! Igår när vi kom hem från posten hade jag fått MASSA post, säkert 5 brev bara till mig!!
Ett utav dem var från försäkringskassan där det står att barnbidraget kommer denna månaden (tjooho)
Och ett annat var från skatteverket, 4500 tillbaka från skatten!!!!
De som sagt att jag inte skulle få några pengar eftersom jag jobbat för lite? nollkollbadboll.

Och pappa har hittat en vettig bil till mig som bara står några kilometer bort :) En Opel Astra kombi -98 . Fast vi ska kika på den nästa vecka då gubben skulle resa bort :)

Men nu ska vi gå och lägga oss. Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0