Go dag!

Idag gav lillemannen oss sovmorgon igen!! Vaknade vid halv 11. Borde kanske börja ställa klockan istället så vi går upp vid halv 10 varje dag så man får in det som en riktig rutin.

Lånade i alla fall bilen av pappa och åkte ner till stan, skulle till banken bland annat.
Sen kunde jag ju inte låta bli att gå in på lindex för att köpa lite smått och gått till Wille och mig själv (hoppsan). Hoppas inte Kristoffer läser detta för då blir han inte glad på mig :)
Sen så hälsade vi på Hannah och Leah :) en liten docka var hon! Nästan hälften så liten som Wille trots att det bara skiljer en vecka haha :D







Har blivit helt galen i biskvier IGEN. Jätte jobbigt. Kan inte tänka på annat när jag är sugen på dem.
Har ätit en nu sen jag kom hem. Så nu får jag bara äta EN till innan jag går och lägger mig.. Men det kliar i fingrarna redan nu :( dags för mat tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0