Bebbeliten

åhååå min lilla pellepluttis sover :) Hade tappat hoppet att han ens skulle sova nånting idag.
Han har varit lite grinig och inte kunnat bestämma sig om nappen ska vara inne eller ute, så jag har underhållit oss i flera timmar med att vara beredd på att han spottar ut den!

Men nu har han äntligen somnat på mitt bröst :) Lilla going!

Och om 45 minuter så kommer pappa hit och ska äta. Potatis, kassler och spenatsås ska bjudas på. Enkelt och gott!

Det blir nog inte överby idag i alla fall.. Får se vad det blir utav denna dagen för just nu vet jag ingenting.
Kanske åker hem till Vänersborg med pappa sen när han har slutat jobbet. Men som sagt, det återstår att se!

tjohej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0