11 dagar

Har lilla Wilhelm hunnit bli idag <3 och han är fortfarande helt underbar.
Håller tummarna superhårt fortfarande på att han ska fortsätta vara lika snäll och tyst som han är.
Kan verkligen inte inte bli bättre med sömn på nätterna och gråt/skrik. Har inte hört honom gråta sen han föddes. Och vi kan räkna hans små skrik på tio fingrar :)

Idag i alla fall har jag inte gjort nånting mer än att ha legat i soffan med lillemannen. Vi har sovit, vilat och tittat på tv. Ganska tråkigt men också skönt eftersom jag fortfarande är himla trött..

Men hoppas att det händer lite mer nästa vecka. Ska i alla fall ut till stugan imorrn och tar med mig datorn så att mamma och pappa kan hjälpa mig att hitta en bil!!! För det SKA jag ha nästa vecka när Kristoffer ska tillbringa sina dagar i Lysekil..

Hej o hå!
Ska ta med mig systemkameran imorrn till stugan också så ska ni få något underbart fint att se på här nån dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0